60 71 67 05 info@abellcoaching.dk

Stresscoaching

Søger du en nænsom vej ud af stress og et liv i balance?

Er du ramt af stress og frygter, at du ikke kan blive ved med at overskue at gå på arbejde? Eller er du sygemeldt med stress i øjeblikket?

Og undrer du dig over, at du ikke længere kan holde til det samme som tidligere? Måske tænker du, at det bliver bedre lige om lidt. Men det har du bare tænkt lidt for længe…

Det er vigtigt, at du stopper op og får hjælp nu. For når du først er blevet udkørt, har du ikke selv overskuddet til at hjælpe dig selv til at få det bedre.

Jo før du får hjælp, jo lettere har du ved at komme tilbage til det gode liv, du havde engang. Og du undgår en kronisk eller langvarige stresstilstand, der også kan udløse en depression.

Måske tænker du ikke selv, at du lider af stress. Du

  • er bare aldrig glad mere
  • har mistet overblikket og din gode energi

Er det tilfældet, er du højst sandsynligt stressramt uden at vide det. Eller i risiko for at gå ned med stress. Så læs endelig videre.

Mange, der går ned med stress, har en masse til fælles. Måske kender du også til, at du

  • altid er klar til at hjælpe alle andre og glemmer at passe på dig selv
  • har svært ved at sige nej
  • dømmer dig selv hårdt, når du er træt – som nu – og tænker, at du bare skal tage dig sammen

Du skal ikke tage dig sammen til noget som helst. Andet end at sætte dig ned og slappe af – og få hjælp til at behandle din stress. Der er også en vej for dig. Nu er det dig, de andre skal passe på. For du har passet på dem alt for længe. Og du kan ikke dele ud af et overskud og en energi, du ikke har i øjeblikket.

Det behøver ikke være tung og besværligt – læs her om hvordan du kan få et:

Ja, du læste rigtigt. Du kan få et quick-fix til din stress!

Med MINDstrain-metoden hjælper jeg stressramte af med belastende stress på 3-5 sessioner. For mange er 3 sessioner nok. Og du behøver ikke betro dine problemer til mig, hvis du ikke har lyst. For MINDstrain handler ikke om din stress eller de problemer, der udløste den, men alene om, hvordan du tænker.

Når stressen har sluppet sit tag og du igen har kræfter til at bygge dig op, så kan du med fordel kigge på din Livsbalance