60 71 67 05 info@abellcoaching.dk

Tænk efter, hvem er egentlig din bedste ven?

Måske har du mere end én? Prøv at sætte navn(e) på dine aller bedste venner – dem du til enhver tid vil gøre lige det ekstra for, når de er i vanskeligheder, skal fejres eller bare hygges om i hverdagen.

Er du selv iblandt?

Har du tænkt på, at der er en eneste helt speciel person i hele verden, du skal vågne op med HVER ENESTE DAG? Dig selv!

Hvordan behandler du en god ven?

Tænk på hvordan du behandler dine bedste venner – hvad du vil sige til dem, hvis de møder modgang, kvajer sig, har svært ved at tage sig sammen?

Er der forskel på det, du vil sige til dine bedste venner og det du siger til dig selv, når du har brug for hjælp eller laver fejl?

Den kritiske stemme

Sniger der sig en kritisk stemme ind – når det handler om dig selv – som siger ”du er også altid……” eller

”klovn”

– eller noget der er endnu grovere?

Kan du svare JA her – så svar lige på næste spørgsmål også:

Ville du sige det samme til din bedste ven?

Er svaret NEJ, så vil jeg opfordre dig til at få endnu en rigtig god ven, DIG SELV, som du så kan behandle respektfuldt, med tålmodighed og med opmuntring.

Slår du dig selv i hovedet med en hammer – så skift hammeren ud med en buket blomster. Hver eneste gang !

buket til dig selv

Hvordan fejrer du?

En god ven?

Og hvad siger du til dine venner når de gennemfører et projekt, når et personligt mål eller står med en sejr? Hvordan deler du din glæde med dem – fejrer dem?

Nu du er din egen nye bedste ven – så tænk også frem til næste gang, hvor du har brugt dig selv og dine ressourcer på at nå et mål, overkomme en forhindring eller gennemføre en udfordring.

Hvordan vil du fejre DIG SELV ?

Og hvad kan du mere gøre?

Hvis du oplever at være hård ved dig selv, så kan du få hjælp her. Jeg har lavet en guide – 3 enkle veje til mere selvkærlighed. Den kan du få her – samtidig melder du dig til mit nyhedsbrev “POWER til dit personlige lederskab”. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.

Løsningsfokuseret tænkning

Få guiden "LØSNINGSFOKUSERET TÆNKNING"

Tilmeld dig her - og modtag det effektive værktøj mod stress - e-guiden "LØSNINGSFOKUSERET TÆNKNING".

Hvordan du ved at erstatte bekymringer med en anden type tænkning kan få hjælp til at ændre de tankemønstre, der skaber langvarig stress.

 

Samtidig tilmelder du dig nyhedsbrevet "Power til din personlige udvikling" som udkommer hver 14. dag. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.

 

Glæder mig til at inspirere dig. Mange hilsener Stine

Tillykke - du vil modtage guiden i din mailbox.