60 71 67 05 info@abellcoaching.dk

Abell Coaching & Udvikling på Facebook

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

𝗧𝗮𝗸𝗻𝗲𝗺𝗺𝗲𝗹𝗶𝗴𝗵𝗲𝗱
At opleve og udtrykke taknemmelighed regelmæssigt er væsentligt forbundet med lykkeligere liv viser studier i positiv psykologi. Taknemmelighed forbedrer vores evne til at opleve flere glædelige følelser, nyde behagelige minder, bevare et godt helbred, overvinde udfordringer og knytte tætte personlige bånd.

Her i december kan vi have travlt med jule-afslutninger, indkøb, planlægning, afrunding af året og så videre. Og travlhed kan gøre at vi glemmer at opleve, hvad der faktisk betyder noget for os, hvad vi er taknemmelige for i vores hverdag.

Taknemmelighed kan vendes både indad og udad. Hvad med et bevidst tankemmeligheds december fokus?

Jeg vil invitere dig til at finde et par minutter en gang om dagen:

• Indad: stop op, og gå ind i følelsen af taknemmelighed – mærk hvor taknemmelig du er for dit liv, dit helbred, dine relationer
• Udad: sig ”tak” til en person i dit liv, som du oplever som en vigtig rollemodel

Ved at fokusere på og udtrykke det, du er taknemmelig for i dit liv, så vil du få adgang til de fordele styrken TAKNEMMELIGHED giver, nemlig øget mental sundhed og trivsel, bedre relationer, øget selvværd og bedre søvn som bare nogle eksempler.

Hele styrke-perspektivet udspringer af den positive psykologi – som netop tager afsæt i hvad der er med til at skabe et liv i trivsel.

Vil du læse mere om VIA styrker, så har jeg skrevet et blogindlæg du kan finde her:

abellcoaching.dk/kend-dine-styrker/

hvor du også kan få adgang til helt gratis at tage en test over dine styrker – det eneste du skal bytte ind, er din mailadresse. Du bliver tilmeldt mit nyhedsbrev, men kan til enhver tid framelde dig igen.
... See MoreSee Less

𝗧𝗮𝗸𝗻𝗲𝗺𝗺𝗲𝗹𝗶𝗴𝗵𝗲𝗱
At opleve og udtrykke taknemmelighed regelmæssigt er væsentligt forbundet med lykkeligere liv viser studier i positiv psykologi. Taknemmelighed forbedrer vores evne til at opleve flere glædelige følelser, nyde behagelige minder, bevare et godt helbred, overvinde udfordringer og knytte tætte personlige bånd.

Her i december kan vi have travlt med jule-afslutninger, indkøb, planlægning, afrunding af året og så videre. Og travlhed kan gøre at vi glemmer at opleve, hvad der faktisk betyder noget for os, hvad vi er taknemmelige for i vores hverdag. 

Taknemmelighed kan vendes både indad og udad. Hvad med et bevidst tankemmeligheds december fokus?

Jeg vil invitere dig til at finde et par minutter en gang om dagen:

• Indad: stop op, og gå ind i følelsen af taknemmelighed – mærk hvor taknemmelig du er for dit liv, dit helbred, dine relationer
• Udad: sig ”tak” til en person i dit liv, som du oplever som en vigtig rollemodel
 
Ved at fokusere på og udtrykke det, du er taknemmelig for i dit liv, så vil du få adgang til de fordele styrken TAKNEMMELIGHED giver, nemlig øget mental sundhed og trivsel, bedre relationer, øget selvværd og bedre søvn som bare nogle eksempler.

Hele styrke-perspektivet udspringer af den positive psykologi – som netop tager afsæt i hvad der er med til at skabe et liv i trivsel. 

Vil du læse mere om VIA styrker, så har jeg skrevet et blogindlæg du kan finde her:

https://abellcoaching.dk/kend-dine-styrker/ 

hvor du også kan få adgang til helt gratis at tage en test over dine styrker – det eneste du skal bytte ind, er din mailadresse. Du bliver tilmeldt mit nyhedsbrev, men kan til enhver tid framelde dig igen.

🤔Slip af med usund stress🤔

Er du godt i gang med karrieren, men bange for at gå ned med stress, fordi du føler at du enten svigter din familie eller dit arbejde?😔

Det er ikke optimalt - og skadeligt i længden!

Har du noget imod, at jeg viser dig, hvordan du undgår usund stress på en simpel måde?

Jeg har lavet en masterclass på en time, hvor jeg viser dig:

🌟Hvordan du kan lære at undgå usund stress
🌟Hvordan du kan være til stede i nuet
🌟Undgå at brænde ud
🌟Hvordan du skaber balance imellem arbejds- og privatliv

Dét, du lærer i min masterclass er den metode, alle mine klienter anvender, for at undgå usund stress og opnå en god balance mellem arbejds- og privatliv.

Så du ikke har dårlig samvittighed når du er hjemme eller når du er på arbejde!🏠

Skal du med onsdag den 30. november kl. 20.00?

- Så du undgår usund stress og slipper den dårlige samvittighed?

- Tilmeld dig på linket herunder eller på knappen

coach.abell.dk/webinar-registration-568125761668763475881

Vi ses!
... See MoreSee Less

🤔Slip af med usund stress🤔

Er du godt i gang med karrieren, men bange for at gå ned med stress, fordi du føler at du enten svigter din familie eller dit arbejde?😔

Det er ikke optimalt - og skadeligt i længden!

Har du noget imod, at jeg viser dig, hvordan du undgår usund stress på en simpel måde?

Jeg har lavet en masterclass på en time, hvor jeg viser dig:

🌟Hvordan du kan lære at undgå usund stress
🌟Hvordan du kan være til stede i nuet
🌟Undgå at brænde ud
🌟Hvordan du skaber balance imellem arbejds- og privatliv

Dét, du lærer i min masterclass er den metode, alle mine klienter anvender, for at undgå usund stress og opnå en god balance mellem arbejds- og privatliv.

Så du ikke har dårlig samvittighed når du er hjemme eller når du er på arbejde!🏠

Skal du med onsdag den 30. november kl. 20.00?

- Så du undgår usund stress og slipper den dårlige samvittighed?

- Tilmeld dig på linket herunder eller på knappen 

https://coach.abell.dk/webinar-registration-568125761668763475881

Vi ses!

En(dnu en) succeshistorie med en klient som bliver hjulpet ud af stress med MINDstrain metoden. Er du nysgerrig om det kan være noget for dig, der har tankemylder og/eller dårlig nattesøvn, så kan du booke en gratis afklarende samtale her: calendly.com/abellcoaching/afklarende-samtale-mindstrain
#mindstrain #LessStress #mentalstyrketrænin
... See MoreSee Less

VIA-styrken VEDHOLDENHED

Ananas i egen juice her… foto af mig (efter en hård træningstime) – foran plakat af… mig! Jeg træner funktionel træning i Arca, og jeg har til i dag gennemført 1.351 trænings-timer + det løse. Og det er grunden til, at jeg hænger der på væggen. Arca spurgte i sommer alle medlemmer med +1000 træninger om de ville stille op som modeller til plakater der skulle op at hænge i de forskellige træningscentre (boxe på ”arca´sk). Og min umiddelbare motivation var at det kunne være sjov at få taget et professionelt billede af mig selv trænende, men i høj grad også fordi jeg gerne ville vise, at man godt kan være +50 og stadig vedholdende med sin træning - og i god form.

For at nå de mange træningstimer har jeg de sidste mange år trænet fast tre gange om ugen, kl. 06.00 om morgenen. Til at starte med var målet bare at få trænet mig op, overleve hvor ondt det gjorde i hele min krop, og blive klar til næste træning! Først senere blev det et fast mål at få trænet mindst tre gange om ugen. For at holde fast og blive ved har jeg trukket på den styrke jeg har, som hedder vedholdenhed. Den er én af 24 karakterstyrker vi alle besidder. Ved at kende sine styrker og dermed fokusere på hvad man allerede har evner for, er god til, så kan man opleve, at det bliver lettere at løse opgaver og overkommer forhindringer.

Hele styrke-perspektivet udspringer af den positive psykologi – som netop tager afsæt i hvad der er med til at skabe et liv i trivsel.

Vil du læse mere om VIA styrker, så har jeg skrevet et blogindlæg du kan finde her: abellcoaching.dk/kend-dine-styrker/ hvor du også kan få adgang til helt gratis at tage en test over dine styrker – det eneste du skal bytte ind, er din mailadresse. Du bliver tilmeldt mit nyhedsbrev, men kan til enhver tid framelde dig igen
... See MoreSee Less

VIA-styrken VEDHOLDENHED

Ananas i egen juice her… foto af mig (efter en hård træningstime) – foran plakat af… mig! Jeg træner funktionel træning i Arca, og jeg har til i dag gennemført 1.351 trænings-timer + det løse. Og det er grunden til, at jeg hænger der på væggen. Arca spurgte i sommer alle medlemmer med +1000 træninger om de ville stille op som modeller til plakater der skulle op at hænge i de forskellige træningscentre (boxe på ”arca´sk). Og min umiddelbare motivation var at det kunne være sjov at få taget et professionelt billede af mig selv trænende, men i høj grad også fordi jeg gerne ville vise, at man godt kan være +50 og stadig vedholdende med sin træning - og i god form. 

For at nå de mange træningstimer har jeg de sidste mange år trænet fast tre gange om ugen, kl. 06.00 om morgenen. Til at starte med var målet bare at få trænet mig op, overleve hvor ondt det gjorde i hele min krop, og blive klar til næste træning! Først senere blev det et fast mål at få trænet mindst tre gange om ugen. For at holde fast og blive ved har jeg trukket på den styrke jeg har, som hedder vedholdenhed. Den er én af 24 karakterstyrker vi alle besidder. Ved at kende sine styrker og dermed fokusere på hvad man allerede har evner for, er god til, så kan man opleve, at det bliver lettere at løse opgaver og overkommer forhindringer.  

Hele styrke-perspektivet udspringer af den positive psykologi – som netop tager afsæt i hvad der er med til at skabe et liv i trivsel. 

Vil du læse mere om VIA styrker, så har jeg skrevet et blogindlæg du kan finde her: https://abellcoaching.dk/kend-dine-styrker/ hvor du også kan få adgang til helt gratis at tage en test over dine styrker – det eneste du skal bytte ind, er din mailadresse. Du bliver tilmeldt mit nyhedsbrev, men kan til enhver tid framelde dig igen

Comment on Facebook

Woooooooooowww Stine du er så sej altså! Mega flot billede - hvor ser du vital og stærk ud. Totalt inspirerende det med viljestyrken ♥️

Fedt billede! Du er sgu så sej og en fantastisk rollemodel. Meget inspirerende - tak ❤️

Ej hvor er du sej !!!! 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

Det er så sejt Stine - du ser skarp og stærk ud 😉

Du ser GODT ud😀

Bum, nogle muller 🙂

👏🏼👏🏼👏🏼

I er vilde I Abell kvinder!

View more comments

Mit bedste visitkort er mine klienters udtalelser. Mød Henrik der har været i forløb:

Jeg har fået mere kontrol over mine bekymringer og noget større accept af at de kommer kraftigt eller mindre kraftigt i andre perioder.
Jeg har fået mere struktur på min hverdag
Jeg har fået et tryggere forhold til mine følelser og tanker.
Jeg har allerede anbefalet dig til en ven som også har mærket krisetegn de senere år.

💜 Henrik - folkeskolelærer
... See MoreSee Less

Mit bedste visitkort er mine klienters udtalelser. Mød Henrik der har været i forløb:

Jeg har fået mere kontrol over mine bekymringer og noget større accept af at de kommer kraftigt eller mindre kraftigt i andre perioder.
Jeg har fået mere struktur på min hverdag 
Jeg har fået et tryggere forhold til mine følelser og tanker. 
Jeg har allerede anbefalet dig til en ven som også har mærket krisetegn de senere år.

💜 Henrik - folkeskolelærer

Comment on Facebook

Det er bare så skønt et logo Stine

View more comments

Load more